Diensten

Welke kosten zijn er bij budgetbeheer?

De totale kosten voor budgetbeheer bestaan uit:
Maandelijkse bankkosten beheer- en spaarrekening(en).
Maandelijkse kosten pakket budgetbeheer.
 Opstartkosten pakket budgetbeheerder (éénmalig).

Er zijn mogelijkheden de kosten voor budgetbeheer vergoed te krijgen wanneer hier aanleiding voor is. Wanneer de klant genoodzaakt is de kosten van budgetbeheer zelf te dragen, kunnen er afwijkende afspraken worden overeengekomen. Dit zal per situatie moeten worden beoordeeld.

Welke budgetbeheer pakketten zijn er?

Wij bieden 2 pakketten aan: Budgetbeheer Basis & Budgetbeheer Plus

De financiële situatie en de wensen van de klant bepalen welk pakket van toepassing is. Omdat iedere situatie anders is, bekijken wij samen met de klant wat wij voor de klant kunnen betekenen.

Indien er vragen zijn over onze diensten of tarieven, kunt u gerust contact met ons opnemen. Klik hier voor onze contactpagina.

Budgetbeheer Basis

Bij dit pakket leveren wij de volgende diensten:
– Financiële situatie stabiliseren.
– Financiele situatie stabiel houden.
Hulp bij aanvragen uitkeringen.
– Hulp bij aanvraag belastingdienst toeslagen.
– Hulp bij aangifte inkomstenbelasting.
– Hulp bij aanvraag kwijtschelding gemeentelijke heffingen.
– Hulp met sparen.
– Hulp bij het doorgeven van meterstanden.
– Hulp aanvraag bijzondere bijstand.
Betalen vaste lasten, leefgeld en overige betalingen.

Budgetbeheer Plus

Bij dit pakket leveren wij de volgende diensten:
 Alle diensten van pakket Budgetbeheer Basis.
– PGB beheer.
– Diensten zoals overeengekomen met de klant.

© Tactia 2020 KvK: 78122066